Monday 30 April 2018

Youth Shaklee Bersama Spa TWB

Apabila kita pergi ke mana-mana spa, kebanyakannya mereka menggunakan produk keluaran mereka sendiri untuk melakukan facial keatas muka pelanggan. Begitu juga dalam TWB. TWB menggunakan produk skincare keluaran terbaru daripada Shaklee. Shaklee amat menjadi rebutan dan igauan pada hari ini. 

Bayangkan, Shaklee memasarkan 3000 unit Youth selepas pelancarannya, boleh sold out dalam masa SATU MINGGU. Win ke Win Youth Shaklee ni. Semalam pun, bila diannounce Youth akan dimasukkan dalam sistem online Shaklee pada jam 12.01 pagi, ramai yang sanggup berjaga untuk mendapatkan Youth. Memang sangat menjadi kegilaan ramai.

Ok, kenapa Youth ni WOW sangat, sampai ada yang sanggup berjaga demi mendapatkannya? Apa yang menarik sangat Youth ni, sampai boleh habis dalam 3000 unit seminggu? Apa yang istimewanya sangat Youth ni sampai ada yang sanggup ‘habiskan’ beribu ringgit apabila mereka yang lain menganggapnya ‘mahal’? Meh sini, fie nak sharekan apa yang menarik sangatlah Youth ni.

ITEM- ITEM YOUTH SKINCARE

Youth terdiri daripada ;
1. Luminous Gel Oil Cleanser
2. Perfecting Skin Toner
3. Youth Activating Serum
4. Radiance C + E
5. Age Defense Moisturizer
6. Advanced Renewal Night Cream

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Cleanser Youth bertindak sebagai 3-dalam-1, iaitu membersihkan, memperhaluskan dengan lembut dan menyediakan kulit untuk langkah yang seterusnya. Ia tidak mengandungi sabun, mempunyai pH yang seimbang dan pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga.

Bahan-bahan utama dalam Luminous Gel Oil Cleanser ini adalah Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, ekstrak Alga Hijau yang menghaluskan.

PERFECTING SKIN TONER
Ia membantu membebaskan kulit dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran. Toner ini berfungsi untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri. 

Kandungan dalam toner ini adalah Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, dan Ekstark Hijau yang Meremajalan.

YOUTH ACTIVATING SERUM
Serum merupakan ‘jantung’ dalam Youth. Ia mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan Youth Complex yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan sel pada peringkat sel, membuatkan kulit berkelakuan lebih muda untuk mecapai keremajaan dan keserian terunggul. 

Serum ini terkandung daripada Youth Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus dan Vitamin A berkapsul.


AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50
Perlindungan untuk kulit kita adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit kita lebih daripada sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh.

Bahan utama dalam moissturizer ialah SPF 50, Vital Repair+® Complex, dan Muscadine Grape Extract.


ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM - LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur. Campuran botanikal khas mebantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin dan cerah.

Night cream ini mengandungi Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinesis dan Lotus Japonicus.

RADIANCE C+E
Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan. Butiran emas Youth ini juga dikatakan dapat mengembalikan keserasian dengan mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan. Kapsul berdos tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan  tumbuh-tumbuhan, vegan 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Radiance C+E ini dihasilkan daripada 20% vitamin C Tulen, Vitamin E dan Raspberi untuk penggunaan selama 60 hari.


Haaa, inilah 6 rangkaian terpenting dalam Youth. Setiap satu mempunyai fungsi yang tersendiri bagi menyediakan kulit terbaik untuk kita semua. Youth juga terbukti dalam meremajakan kulit sedekad lebih muda. 


KANDUNGAN UTAMA DALAM SETIAP ITEM YOUTH

Saya dah ceritakan fungsi setiap satu barangan Youth tadi kan. Jadi, sekaran ni saya ceritakan pulak keistimewaan setiap bahan utama kandungan dalam Youth ni.

MUSCADINE GRAPE
Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses paten melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin


LOTUS JAPONICUS
Youth dalam yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Youth Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinesis Fruti Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.



APPLE STEM CELL EXTRACT
Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki lebih berseri dan lembut, lebih lama.



SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT
Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinesis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksida.



VITAL REPAIR+® COMPLEX
Vital Repair+® Complex yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrient anti-oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.



YOUTH DALAM SPA TWB

Dah tengok fungsi setiap item Youth dan kandungan bahan utama kan.
So, sebab itu lah Youth digunakan dalam pakej projek Facial Mobile and Home Spa TWB.



Sifat semulajadi Youth yang membantu :
1. Melembutkan dan menghaluskan kulit
2. Menanggalkan sel-sel mati
3. Menghilangkan jeragat
4. Mengecutkan jerawat
5. Memudakan dan meremajakan kulit wajah
6. Melembapkan wajah
7. Mengecilkan pori
8. Menambahkan seri wajah
9. Selamat secara semulajadi
10. Bebas daripada bahan kimia yang berbahaya








Hasil-hasil inilah menjadi kegilaan para wanita dan lelaki untuk tercari-cari produk yang digunakan dalam facial.So, kalau rakan-rakan nak cari tempat facial dan spa, cari lah mereka yang menggunakan Youth dalam facial.

Kalau tak pun, cari je saya.


JIKA ANDA BERMINAT NAK CUBA DAN RASAI YOUTH DI WAJAH ANDA

SET je appointment dengan
Syafifie Syafiza
013 570 3137 








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...