Tuesday 17 April 2018

Modal Minima Buka Spa

Facial dan Spa sekarang menjadi perkara "wajib" bagi setiap wanita. Boleh dikatakan mereka akan spend sekurang-kurangnya sebulan sekali untuk ke spa. Ini adalah peluang yang terbaik untuk mereka merehatkan diri setelah penat bekerja.

Tetapi apakan daya, kadang-kadang  masa sangat mencemburui mereka. Wanita yang bekerjaya dan berkeluarga, amatlah mempunyai masa yang sangat terhad untuk ke spa. Isnin hingga Jumaat mereka bekerja, Sabtu Ahad pula, peluang terbaik untuk meluangkan masa bersama keluarga selain hanya masa tersebut sahaja berpeluang untuk menguruskan kerja-kerja di rumah. Masa untuk ke destinasi spa, peluang untuk mencari parking dan menguruskan anak sebelum ke spa, akan membantutkan mereka yang amat menggemari facial dan spa.



Masalah sebeginilah yang telah difikirkan oleh pengasas The Walking Beauty (TWB). Oleh sebab itulah, TWB ini adalah projek Home and Mobile Spa. Dimana, projek Mobile Spa TWB adalah merupakan projek Spa  Tanpa Kedai. Ini merupakan penyelesaian yang terbaik untuk wanita yang mementingkan kecantikan dan ke spa. Disini, mereka boleh memilih samada para beautician ke rumah mereka ataupun sebaliknya. Para pelanggan boleh memilih sahaja tempat yang mereka selesa.
Seperti yang saya dah nyatakan dalam entry lepas, TWB adalah bisnes yang sangat mudah. Salah satu nya adalah, bisnes TWB ini tidak mempunyai tempat yang khusus, serta tidak memerlukan kos untuk menyewa. Ini bermakna, TWB adalah Spa Shaklee Tanpa Kedai.



Dengan teknologi arus kemodenan sekarang, Spa Tanpa Kedai bukan lagi menjadi masalah. Kami boleh mempromosikan melalui social media seperti Facebook, IG, Twitter dan blog. Lebih mudah apabila, setiap yang dipromosikan akan tersebar seluas-luasnya melalui butang SHARE sahaja. Dengan konsep ini, Spa Tanpa Kedai adalah spa yang paling murah dan mudah diuruskan.

Spa Tanpa Kedai sinonim dengan Mobile Spa. Kemana sahaja pergi, kita boleh menjana duit melalui Mobile Spa. Bercuti bersama keluarga, balik kampung untuk berhari raya, balik kampung untuk majlis kenduri saudara mara. Semuanya pasti menghasilkan duit melalui Mobile Spa TWB.

"Orang lain bercuti menghabiskan duit, Beautician TWB bercuti, sedut duit."





Mobile Spa ni seperti Mobile Phone. Kemana sahaja kita pergi, pastinya kita akan bawa handphone setiap masa kan?

Samalah seperti Beautician TWB.  Kemana sahaja mereka pergi, pastinya peralatan TWB dibawa sekali. Orang stop di tengah jalan, terus mereka cari tempat untuk menjalankan perniagaan.


Betapa mudahnya dan senangnya nak memiliki Home and Mobile Spa sendiri. So, anda yang di luar sana, teringin nak memiliki Spa dengan nama sendiri. Jangan lupa, boleh hubungi Fifie, 013 570 3137. Agen dan beautician diperlukan di seluruh Malaysia.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...