Friday 13 April 2018

Buat Duit Dengan Mobile Spa

Assalamualaikum, salam cantik semua pembaca blog Syafifie Syafiza sekalian.



"Duit tak perlukan semuanya, Tapi semuanya perlukan duit."

Ungkapan ini sering kita dengar kan. Yelah, mana tak nya, even masuk toilet pun kena bayar 20 sen. Tu pun kite selalu komplen, "Toilet berbayar, tapi kotor pun sama jugak". 

Hermm, tu kan dah terbukti, walau sekecil perkara pun memerlukan duit.

Ramai orang-orang yang saya jumpa, pening kepala memikirkan masalah kekurangan duit. Rata-rata mereka mengatakan, tak cukup untuk mengharapkan gaji sahaja untuk perbelanjaan bulanan. Perlu ada side-income untuk tampung keperluan harian dalam isi rumahtangga.

Salah satu side-income yang famous sekarang adalah dengan berbisnes Shaklee. Dan yang paling mudah adalah apabila kita join projek TWB, kerana pendapat TWB, bukan melalui penggunaan produk Shaklee sahaja, tetapi pendapat tersebut datang dari empat penjuru yang berbeza.

Untuk layak bersama projek TWB, sekurang-kurangnya mereka yang berumur 18 tahun.


Haaaaa, sesiapa yang berumur 18 tahun tu, ada insan yang termuda dalam bisnes Shaklee. Ini bermakna, pelajar lepasan SPM layak untuk menyertai projek TWB.

Dalam ramai-ramai belia di kalangan para pelajar, mereka yang lepasan SPM lah paling lama cuti. Mana taknya, hari terakhir SPM selalunya awal Disember, result keluar pulak pada bulan Mac. Selama 3 bulan tersebut, mereka tidak perlu fikirkan apa-apa selain berasa lega dan bersuka ria. 

Jika yang mempunyai keluarga yang berkemampuan, mereka akan belajar ambil lesen kereta dan motosikal. Ada yang mencari kerja sambilan bersama kawan-kawan. Ada juga yang hanya goyang kaki duduk di rumah.

Sebenarnya, adik-adik lepasan SPM mempunyai jalan yang mudah untuk mendapatkan duit.

Cuba bayangkan, adik-adik yang berumur 18 tahun ni, dapat pegang duit sendiri, yang nilainya boleh sehingga 3 ke 5 angka sebulan. Pasti adik-adik dan ibubapa berasa bangga dan gembira.

So, kalau dah ada duit sendiri, tak perlu lagilah buat pinjaman ataupun cari scholarship untuk sambung belajar di peringkat yang lebih tinggi.

Seorang lepasan SPM yang decide nak bina spa sendiri



Dengan projek TWB juga, semua orang boleh memiliki Spa sendiri. Lagipun, hampir semua peralatan untuk buat spa ini adalah terdiri dari barangan Shaklee. Boleh dikatakan, projek TWB ini ada Spa Shaklee.

Selain daripada produk Youth Skincare Shaklee, Alfalfa, Vit-C dan ESP juga digunakan untuk Spa Shaklee ni.

100% produk Shaklee


Haaaa. Ini bermakna, spa Shaklee ini walaupun guna secara luaran, ia juga selamat dimakan. Dah jimatttt, satu produk, kegunaannya all-in-one.


Spa Shaklee TWB ini adalah bisnes yang mudah. Tambah lagi, kita berada dalam group support yang sangat happening dan sangat tidak berkira dalam berkongsi ilmu dan pengalaman bagi menjalan spa ini dengan cara yang sangat mudah.

Mudahnya buat duit dengan Spa Shaklee


Contohnya, walaupun step untuk melakukan facial sangat simple, tetapi inshaAllah, saya yakin, ia sangat memberi kepuasan kepada pelanggan.

Selain itu juga, bisnes Spa Shaklee TWB sangat mudah kerana ianya sangat fleksible. Kita tidak perlu buka "kedai" setiap masa menunggu pelanggan. Kita hanya beroperasi pada masa yang telah dipersetujui antara kita dan pelanggan.

Spa Shaklee TWB juga tidak mempunyai kedai yang khusus. Ianya adalah mobile dimana kita boleh ke rumah pelanggan, mahupun pelanggan datang ke tempat kita. Sangat mudah kan.

Mobile Spa


Spa Shaklee TWB kini sekarang berada di seluruh Malaysia. 

Jika anda sudah tergerak hati, dan berminat untuk memiliki spa sendiri, dengan cara yang mudah, jom lah hubungi Fifie, 013 570 3137.

Kalau nak rasa sendiri Spa Shaklee dari Fifie pun, boleh jugak.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...