Friday 27 April 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Business Spa TWB


Teringat saya dulu zaman study degree, suatu hari tu, lecturer tanya dalam kelas,
“Siapa antara kamu semua, yang guna duit PTPTN sekarang ni?

Maka ramailah yang mengangkat tangan, tidak termasuk saya ya. Heheh. Saya bebas daripada PTPTPN.

“Kesian you all. Belum habis study lagi dah ada komitmen. Dah ada hutang”, sambung beliau lagi.

Ya, benar apa yang dikatakan beliau. Remaja seusia kami, sepatutnya bebas memikirkan masalah hutang, sepatutnya hanya focus dengan pelajaran.

Tapi tidak semua orang bernasib baik. Tidak semua orang yang tidak berhutang. Sedangkan nak beli kereta pun, perlu berhutang. Apatah lagi bagi mereka yang ingin membeli rumah. Membuat pinjaman dengan bank perlu dilakukan. Dan setiap bulan, bila dapat gaji, hutang tersebut perlu dilaksanakan. Sememangnya apabila berhutang dengan pihak bank untuk memiliki asset, kita perlu berhadapan dengan ‘interest’ yang dikenakan kan? Jadi jumlah yang kita berhutang dengan pihak bank semestinya lebih banyak nilainya berbanding dengan nilai asset yang kita miliki.

Bila kita dah spend duit cukup-cukup untuk buat perbelanjaan bulanan, dan bila tiba-tiba ada kecemasan, kita akan buntu untuk mencari duit. Oleh itu, jalan singkat yang kita boleh fikir adalah dengan meminjam wang daripada orang yang kita kenali dan percayai. Haaaa, kan dah bertambah lagi hutang kita.

Jadi, macam mana kita nak masukkan diri dalam golongan orang-orang yang bebas hutang ni?
Kebanyakan orang melakukan lebih daripada satu kerja untuk mendapatkan side income. Banyak pekerjaan diluar sana yang mereka lakukakan. Contoh yang paling famous sekarang ini adalah menjadi driver Grab.

Kami di TWB ini juga ada penyelesaiannya. Dengan Projek TWB ini, inshaAllah, jika kita  berusaha bersungguh-sungguh, dalam masa yang singkat kita boleh masuk dalam golongan orang yang bebas hutang ni. Bila dah masuk sahaja dalam team Projek TWB, terdapat banyak sudut pendapat yang kita boleh perolehi. Income masuk daripada 5 penjuru berbeza. Laa, apalah sangat dengan 5 tu kan. Tak dapat masyuk daripada semua 5 sudut, sekurang-kurangnya satu dah ada.

Macam mana Projek TWB boleh menyelesaikan masalah hutang?

Seperti yang saya dah maklumkan dalam entry sebelum ini, TWB adalah bisnes yang sangat mudah dilakukan. Dengan sifat alami wanita yang sangat sukakan kecantikan, mereka sangat suka apabila dapat mengunjungi pusat kecantikan facial dan spa. Tetapi disebabkan kesibukan menguruskan rumah tangga dan kerjaya, mereka mempunyai masa yang terhad untuk meluangkan masa ke spa. Jadi, mereka amat suka apabila, para beautician datang ke rumah mereka dan melakukan facial dan spa di situ. Dalam masa yang sama mereka boleh memerhatikan apa yang anak mereka lakukan. Suami pun takdelah jaga anak sendirian dalam tempoh yang lama kan? Dengan Home and Mobile Spa TWB, dilema wanita dapat dibendung, kerana telah menjimatkan masa mereka yang terbuang di jalanan. So, daripada sinilah yang dimaksudkan kita boleh mencari sumber pendapatan yang sangat mudah.

Terdapat pelbagai pakej kecantikan dalam TWB. Dan pakej yang paling mendapat sambutan adalah Pakej Pengantin. Ye lah, sesiapa sahaja yang nak kahwin, pastinya akan ke spa untuk membuat facial, mandi lulur, mandi bunga, serta mencantikkan kaki dan tangan. Semua ini ada ditawarkan dalam Projek Spa TWB. Wanita diluar sana pun seronoklah, sebab tidak perlu mencari di tempat lain untuk kecantikan yang berbeza. Jadi, jimat lagi masa.

Spa TWB ini adalah Spa Shaklee. Maka hampir semua barangan yang digunakan dalam Spa TWB berasaskan vitamin Shaklee. Jadi, secara tersiratnya, kita akan membeli barangan daripada Shaklee untuk kegunaan spa. Hasil pembelian daripada Shaklee lah, sekiranya layak untuk terma dan syarat, kita akan mendapat ‘Cash Bonus’. Naaaa, juga indirectly telah menjadi sumber side income kita. Masih tak percaya lagi, Spa Shaklee TWB boleh membantu kita bebas daripada hutang?

Anda di luar sana tak perlu ragu dan tak perlu bimbang dengan Spa Shaklee TWB. Ia nya merupakan Spa Natural. Spa Shaklee TWB menggunakan skincare terbaru Shaklee, iaitu Youth, dimana kandungan dalam Youth merupakan kandungan yang natural dan bebas daripada kimia yang berbahaya seperti yang selalu digunakan dalam kebanyakan skincare. Jadi, inshaAllah, para pelanggan akan berpuas hati dengan TWB kerana yakin, sepanjang menjalani Spa Shaklee ini, mereka tidak terdedah bahan kimia seperti merkuri dan logam, masuk ke dalam kulit badan mereka.



Kita tahu, yang amat mementingkan kecantikan adalah para wanita. Maka, Spa Shaklee TWB ini direka khusus untuk para wanita yang mencari-cari peluang pekerjaan dan side-income. Boleh dikatakan spa TWB ini adalah Spa Wanita. Jadi, wanita sekarang juga layak untuk ada pocket money sendiri. Wanita sekarang juga semakin kreatif untuk mendapatkan wang. Bukan hanya untuk diri mereka sendiri, tetapi juga untuk membantu suami dalam ekonomi rumah tangga. Bila sama-sama bergandingan bahu, mempunyai 'extra money' setiap bulan, ada kita perlu untuk berhutang bagi memiliki apa yang diimpikan?


Jadi, para pembaca sekalian, masik lagi tidak percaya bahawah Spa TWB boleh bantu untuk selesaikan masalah hutang? Haaa, kalau tak percaya lagi, tengok lah berapa income kami dapat setiap kali menjalankan Home and Mobile Spa TWB?





JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI 
BEAUTICIAN TWB. 
INGIN MEMILIKI HOME AND MOBILE SPA SENDIRI?

Boleh tanya saya? Saya akan bantu.

Syafifie Syafiza
013 570 3137 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...