Monday 28 August 2017

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum semua pembaca blog.

Sihat ke hari ni?


Semoga semuanya sihat dan dimudahkan segalanya.

Alhamdulillah, sejak saya mula berkongsi pengalaman mengamalkan Set Hamil, Set Berpantang dan Set Menyusu, produk ini semakin mendapat sambutan yang baik daripada orang sekeliling.

Disini, saya nak share, sebenarnya produk Shaklee bukan sahaja terhad kepada 3 set itu sahaja. Tetapi, Shaklee mempunyai banyak lagi produk dan vitamin kesihatan yang lain.

Sesuai untuk semua lapisan usia. Kanak-kanak, orang dewasa mahupun orang yang telah berusia.

Produk Shaklee ni, memang sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga.


Okay sebelum saya share, kelebihan yang saya dan ahli-ahli Shaklee dapat selama ini, disini saya nak berkongsi proses untuk menjadi ahli Shaklee.





BAGAIMANA HENDAK MENJADI AHLI SHAKLEE?

Terdapat 2 cara untuk menjadi ahli Shaklee :

1) Yuran pendaftaran hanya RM 69 + postage RM 11 (SM)/ RM 22 (SS). Yuran ini menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU

2) Buat pembelian sebanyak 200 UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM 7000 dalam satu resit. Dengan ini, anda akan mendapat keahlian secara PERCUMA (bernilai RM 69) dan juga CASH BONUS (bernilai RM 30+). Anda juga telah dapat membuat penjimatan sehingga RM 100+.


Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan ID Siti Nur-Syafiza (1081875) sebagai SPONSOR.


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Seperti yang telah saya nyatakan di awal entri ini. Sebenarnya banyak kelebihan yang kami nikmati setelah mendaftar sebagai ahli Shaklee.

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli, dimana ia merupakan penjimatan sebanyak 25% - 40% berbanding harga pasaran. Bila ada promosi khas untuk ahli Shaklee, harga akan jadi jauh lebih murah berbanding retail price.

2) Dapat CASH BONUS hasil daripada pembelian ataupun jualan setiap bulan iaitu 5% hingga 21%. Bagi ahli yang beli untuk makan sendiri dan ahli keluarga pun boleh dapat bonus.


3) Berpeluang membuat bisnes Shaklee, (online dan offline) dengan bantuan MENTOR.

4) Berpeluang ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk.

5) Akan dimasukkan ke dalam sebuah group Shaklee di Facebook dan Telegram untuk didedahkan dengan rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga anda akan dapat membaca Rahsia Kejayaan ramai orang yang berjaya dalam perniagaan online Shaklee.

Dalam group ini, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat bagi memulakan perniagaan secara online. Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda dah berada dalam group tersebut, bermulalah anda dikelilingi dengan orang yang SUDAH BERJAYA.

Anda tanya 1 soalan, 10 - 20 orang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda bersama-sama berjaya seperti mereka.

Sebab itulah saya rasakan, senang buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan Shaklee ni.



MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Mulai September 2016, yuran keahlian yang anda bayar adalah untuk tempoh 1 TAHUN. Selepas setahun, keahlian kita perlu direnew.

Terdapat 2 cara untuk renewal :

1) Membuat pembelian sebanyak 200UV untuk dapatkan FREE RENEWAL

atau

2) Just bayar RM30 untuk tempoh setahun dan akan menerima e-voucher RM30. Dengan membuat setiap pemberli RM100, boleh lah guna voucher RM10. So, masih lagi dikira sebagai FREE RENEWAL.


Kalau anda cuma nak makan sendiri, anda tak perlu pun untuk maintain points bulanan atau minimum belian. Cuma, gunakan produk dan share dengan orang sekeliling sahaja.


Jika mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah, iaitu 25% lebih murah daripada Retail rice.


Bila ada promosi untuk ahli, anda akan dapat membeli produk tersebut yang auh lebih murah sehingga 40%. Sebenarnya, setiap bulan ada sahaja promosi khas untuk ahli. Promosi ini berubah-ubah mengikut produk.


Tapi, kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.



Akhir kata, SELAMAT DATANG kepada semua ahli Shaklee yang abru mendaftar di bawah naungan MariaFirdaus group dan MamaCilik group.

Jom lebih sihat dengan supplement Shaklee.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...