Sunday 13 May 2018

Spa Shaklee Bersama TWB

Spa TWB adalah Spa Shaklee.



Okay, kenapa saya kata macam tu?


Founder untuk Projek Spa TWB adalah Master Ainul Shahrazad. Beliau merupakan seorang leader dan memegang rank tertinggi dalam Shaklee, iaitu Master Coordinator.


Beliau telah berada dalam Shaklee lebih daripada 6 tahun. Dalam tempoh tersebut, beliau mengamalkan supplement Shaklee sebagai makanan tambahan bagi penjagaan kesihatan seiso keluarga. Sambil mengamalkan supplement Shaklee sebagai makanan tambahan, disini juga tercetusnya idea menggunakan produk Shaklee bagi membuka spa.


Inilah hasilnya Spa The Walking Beauty (TWB)
Spa TWB adalah spa Shaklee.

Yelah, semua produk yang digunakan dalam spa TWB ini adalah 100% produk Shaklee.

Produk Shaklee bukan untuk kesihatan dalaman semata mata, ia juga boleh digunakan untuk penjagaan kecantikan secara luaran. Sebab utama memilih Shaklee digunakan dalam TWB adalah produk Shaklee ini adalah SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN.

So tiada rasa ragu-ragu dan bersalah apabila menggunakan produk yang selamat, yang bebas daripada bahan kimia untuk para customer.


Hero utama dalam spa TWB adalah skincare yang terbaru keluaran Shaklee, iaitu Youth Complex Skincare Shaklee. Youth ni bukan sembarangan produk tau. Untuk menghasilkan dan mengeluarkan Youth sahaja mengamabil masa 8 tahun untuk kajian klinikal. Ujian dan kerbekesanan ke atas penggunaan Youth ini bukan terhadap testimoni semata-mata, tetapi juga melalui Skin Age Index.



Lebih mengenai Youth saya pernah ceritakan dalam entry Youth Complex Shaklee.


Selain Youth, Alfalfa juga digunakan dalam spa TWB. Seperti yang sedia maklum, Alfalfa juga dikenali sebagai raja segala tumbuhan. Bagi Alfalfa Shaklee, ianya bertindak sebagai pencuci darah dengan melalui proses detoksifikasi.



Alfalfa bukan sahaja untuk makan, tetapi ia juga boleh digunakan untuk skrub dan masker secara luaran. Apabila ia digunakan ke atas permukaan kulit, ia membantu untuk menanggalkan dan membuang sel sel mati yang berada di kulit.


Makanan bagi sel tubuh kita adalah protein. Jika makanan protein mencukupi, sel akan menjadi sihat. Bila sel sihat, ia kana menonjol ke permukaan kulit dan menjadikan kulit kita akan bersih, sihat dan gebu.



ESP boleh juga dijadikan sebagai masker. Bila ESP disapu ke muka, ia akan membantu menanggalkan bintik hitam dan putih.

Selebihnya mengenai ESP saya pernah ceritakan dalam entri lepas

Energizibg Soy Protein

Lebih banyak lagi vitamin yang digunakan dalam TWB.

Jadi kesimpulannya, semua keluarga TWB kami adalah terdiri daripada SID Shaklee di seluruh negara. Walaupun kami berbeza latar belakang keluarga mahupun pekerjaan, tapi kami adalah satu keluarga.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...