Monday 15 October 2018

10 Sebab Anda Perlu Memilih Pakej Berpantang TWB

InshaAllah, tidak lama lagi, dalam Projek TWB, bukan sahaja kita menyediakan Home and Mobile Spa.

Tetapi juga, kita akan sertakan sekali Pakej Berpantang TWB.

Seperti yang telah saya ceritakan dalam entry sebelum ini, Confinement Lady (CL) merupakan salah satu karier yang menjadi demand pada hari ini, terutama permintaannya yang sangat tinggi apabila di bandar-bandar.


Disini saya nak share, keistimewaan pakej berpantang melalui TWB.

1. Confinement Lady yang berpengetahuan dan bertauliah
  • Mereka sebagai CL TWB telah hadir dalam training kursus penjagaan berpantang daripada trainer yang berpengalaman dan bertauliah. Selain itu, CL TWB juga bukan sahaja ada ilmu penjagaan berpantang secara luaran, mereka juga ada ilmu nutrisi dimana ianya sangat penting untuk penjagaan dalaman. Bukti mereka telah hadir kursus penjagaan selepas berpantang adalah, mereka mempunyai sijil yang diiktiraf.



2. Produk yang natural dan selamat

  • Dalam penjagaan berpantang oleh CL TWB, semua peralatan berpantang secara luaran menggunakan barangan yang dijamin selamat dan natural. Contoh nya penghasilan param dan pilis hanya menggunakan prosuk Shaklee. Ia merupakan produk Shaklee yang boleh digunakan secara luaran dan juga selamat untuk dimakan.


3. Mengamalkan Set Berpantang Shaklee
  • Seperti yang saya dah ceritakan tadi, CL TWB bukan sahaja ada ilmu penjagaan berpantang secara luaran, mereka juga mempunyai ilmu nutrisi dimana mereka akan menyediakan jadual pemakanan set berpantang Shaklee. Dengan pengambilan set ini, ibu berpantang akan terasa segar, sihat dan bertenaga. Luka selepas bersalin juga akan cepat pulih. InshaAllah. Ibu juga akan dapat mengawal stress dan penat melalui set berpantang Shaklee.



4. Set Menyusu Shaklee
  • Selain set berpantang Shaklee, ibu yang berpantang dengan TWB juga akan mengamalkan set menyusu Shaklee, dimana, selain penjagaan dalaman ibu untuk proses pemulihan selepas bersalin, ibu juga akan dapat menghasilkan susu badan yang meriah. Oleh itu, bayi akan mudah kenyang dan mendapat susu yang berkualiti daripada ibu. Saya pernah juga ceritakan setiap fungsi vitamin dalam set menyusu Shaklee.



5. Urutan tradisional lahir secara normal ataupun caesarian
  • Penjagaan berpantang ibu yang bersalin secara caesarian dan normal terdapat sedikit perbezaan terutamanya dalam urutan tradisional. Maka, CL TWB mempunyai kedua-dua ilmu urutan tradisional ini.
6. Penjagaan bayi
  • Selain penjagaan ibu ketika berpantang, CL TWB juga melakukan servis penjagaan bayi. Selalunya, ibu berpantang tidak mampu untuk menjaga bayi sendirian. Oleh itu, kehadiran CL yang menjaga ibu, sekaligus menjaga bayinya sekali. Untuk penjagaan bayi, mereka akan menyediakan servis mandi, tuam, urut dan bercukur.


7. Makanan dan minuman ketika berpantang
  • Makanan dan minuman ibu berpantang juga sangat diambil kira. Ibu berpantang perlu jaga makan untuk membolehkan luka semasa bersalin akan pulih dengan cepat. Minuman berpantang adalah untuk memastikan badan ibu sentiasa segar dan sihat serta boleh menghasilkan susu yang banyak, Selain itu, makanan berpantang ini adalah bertujuan untuk mengelakkan masuk angin dan kadang-kadang, jika tersilap makan, ibu berpantang boleh terkena meroyan.


8. Penutup pantang
  • Selain penjagaan berpantang, para CL TWB juga merupakan expertise dalam pakej penutup pantang. Apa yang kami tawarkan adalah facial and face massage, hand and foot spa, sauna, body scrub dan aura milk bath. Kesemua itu akan mengembalikan seri dan kesegaran ibu selepas berpantang ni.


9. Seluruh Malaysia
  • Confinement Lady TWB telah berada di seluruh Malaysia, di setiap negeri. Oleh itu, dimana sahaja anda berada, boleh dapatkan kepastian CL TWB di tempat anda.
10. Harga yang berpatutan dan mampu milik
  • Dengan menggunakan produk yang diyakini selamat, berkesan dan natural, harga yang ditetapkan oleh CL TWB  adalah sangat berbaloi dan berpatutan. Produk yang melebihi beratus kajian setiap tahun untuk dihasilkan.

Inilah 10 kelebihan jika anda memilih Pakej Berpantang TWB.


JIKA ANDA MEMANG BERMINAT UNTUK PAKEJ BERPANTANG TWB, BOLEH HUBUNGI
FIFIE - 013 570 3137
UNTUK SEMAK CL TWB DI TEMPAT ANDA


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...